مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-04سياسي

دادگاه تقلب انتخاباتی یا حربه ای جدید برای جذب آرای بیشتر 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دکتر مازیار میر، مشاور انتخابات طی  یک یادداشت امور مربوط به حربه های انتخاباتی را بررسی کردند.

با نگاهی ساده به اخبار و رویدادهای مختلف جهان، - خبرگزاری دانشجو ، دکتر مازیار میر، مشاور انتخابات طی  یک یادداشت امور مربوط به حربه های انتخاباتی را بررسی کردند.

با نگاهی ساده به اخبار و رویدادهای مختلف جهان، خبری مهم را شاهد بودم  و آن هم بازگشت مجدد گاوچران ها به انتخابات  با شیوه ای جدید است؛ آری این روزها با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی جذابیت اخبار انتخابات برای مردم و فعالان سیاسی دو چندان شده است  و فکر می کنم نیم نگاهی به انتخابات آمریکا  می تواند درس های زیادی را به ما دهد تا شاید از این رهگذر، ما هم بتوانیم به ارتقای سطح کیفی و کمی انتخابات در کشور عزیزمان دست پیدا کنیم .

اما خبری که این روزها نظر ما را بسیار جلب نمود این بود که قاضی پرونده ترامپ به اتهام تقلب در انتخابات در ایالت جورجیا دستور داد که این محاکمه به صورت زنده پخش شود.

او همچنین اظهار کرد که جلسات رسیدگی به پرونده رییس جمهور سابق آمریکا به صورت زنده دریوتیوب دادگاه بخش فولتون بصورت عمومی پخش شود و دلیل ایشان برای این امر، جلوگیری از هجوم جمعیت است  که این رویه ظاهرا برای تمام پرونده های این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه تقلب انتخاباتی یا حربه ای جدید برای جذب آرای بیشتر 

دادگاه تقلب انتخاباتی یا حربه ای جدید برای جذب آرای بیشتر